Arriverderci Italië

27 april 2022 - Beaune, Frankrijk

We zijn vanmorgen uit Turijn vertrokken. De drie weken alleen op stap waren een fantastische pauze tussen het werkende leven en wat er nu gaat komen. Het was perfect om er alleen op uit te trekken, ook al was het soms ongemakkelijk. Het plezier heeft de overhand, dit is voor herhaling vatbaar! Wat meespeelt is dat Hans de weken alleen thuis ook heerlijk vond, perfect dus. De afgelopen dagen hebben we heerlijk in de stad rondgesjouwd, zijn we weer de Superga opgegaan (treintje heen en weer dit keer) hebben we musea bezocht en lekker gegeten en gedronken. Een mooie afsluiting zo samen!
De laatste week werd in het appartementengebouw een lift geïnstalleerd, er werd geboord, gezaagd, hard gepraat, gerookt en klassieke gedraaid. Helemaal prima, maar zelfs in Italië kàn er teveel geluid zijn😉.
We hebben op de weerkaart gezien dat voor Beaune mooi weer is voorspeld, terwijl Zwitserland koud en nat zou zijn. Dus, inpakken en wegwezen, auto poetsen en nu zijn we in Beaune. Wordt vervolgd!

1. Heleen:
    27 april 2022
    Klinkt als een mooie ervaring, Ien, een waardevolle brug van wat was naar wat komen gaat, veel plezier in Beaune!
  2. Paul:
    29 april 2022
    Leuke foto's weer, vooral die twee van jullie samen!
    Mooi dat je dat je dit zo heb kunnen doen, Ien. En mooi dat het jullie samen pasten!