Mooi weer!

24 april 2022 - Turijn, Italië

Gelukkig had de weerapp geen gelijk, het was droog toen we vertrokken naar de Pinacoteca Agnelli in de voormalige Fiat fabriek. Het aller- allerleukste is een bezoek aan de ‘piste’ op het dak, waar vroeger de auto’s werden getest. Daarna reden ze een prachtige krulvormige weg af naar de begane grond (ai, foto vergeten). Helaas gaat de piste pas eind mei open. Gelukkig hebben we het filmpje en de foto’s nog.

De piste is in 2021 helemaal aangepast en is de grootste daktuin van Europa aangelegd. Aan ambitie geen gebrek!

Na een lange wandeling langs de Po, heerlijk geluncht. En de rest van de dag vliegt ook voorbij!

1. Eric& Rainer:
    26 april 2022
    Hallo Ineke en Hans.

Vanmorgen in pyjama op de bank rückwärts van 24 t/m 5 April al jouw en later jullie wederwaardigheden gelezen en gezien, waren ietwat achterop geraakt. Wat heb je en hebben jullie het leuk en lekker!
    Geniet nog met volle teugen en nu gaan we weer elke dag lezen.

Groetjes van Eric en Rainer 🌞
  2. Paul:
    26 april 2022
    Lijkt me ook leuk om eens te bezoeken, die voormalige Fiat fabriek. Die piste zie je ook in de originele film 'The Italian Job' met o.a. Michael Caine en drie Morris Mini's.