Zaterdag marktdag

30 april 2022 - Beaune, Frankrijk

Ontbijten met une tartine - een lekker stuk stokbrood - en een kopje koffie, ik kan er goed aan wennen! Sjonge wat is het gezellig druk zeg, veel mensen zijn netjes gekleed en zien dit echt als een dagje uit en als een goede manier om met iemand af te spreken en bij te praten. Erg leuk, check de foto’s maar!
En dan heb ik dus ook nog een prima bestemming voor mijn verjaardagsenveloppen gevonden….slippertjes en schoenen, het zal eens niet natuurlijk 😉.

Gelukkig kan de achterbank van de auto plat en hebben we genoeg opvouwbare tassen bij ons. Denk ik.

Maar het feestje nadert nu het einde, morgen vertrekken we naar huis. Op mijn voorstel nota bene, meestal is Hans degene die als eerste begint over ons lekkere bed en de fijne douche. Nou, dat kan ik dus blijkbaar ook haha. We gaan vanavond nog een keer lekker uit eten en vertrekken morgen na een tartine en een petit café. Het was echt helemaal top om tijdens deze vier weken het werkende leven echt op de ‘stop’ stand te zetten. Ik heb enorm genoten van alle nieuwe ervaringen en de laatste week met Hans was ook weer heerlijk. Ik was alleen een beetje vergeten dat ‘ie zo snurkt, maar dat went alweer!

1. Heleen:
    1 mei 2022
    Wat een heerlijke levensgenieters zijn jullie! Top dat ik mee mocht genieten door je smakelijke verhalen en de mooie foto's, wel thuis en tot gauw!